Tisztelt Hallgatók!

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy Intézményünkben 2019. január 1-től új gazdálkodási rendszer került bevezetésre, mellyel összefüggésben változik a Neptun rendszer eddigi működése.

A rendszerek éles indulását megelőzően adatmigráció céljából a Neptunt ideiglenesen le kell állítanunk.

Ezért felhívom a figyelmüket, hogy 2019. február 8-án 12 órától várhatóan február 10-én éjfélig a Neptun rendszer semmilyen formában nem lesz elérhető.
Ez az időpont érinti a regisztrációs és tárgyfelvételi időszakot, az adminisztrációs díjak, az ismételt tárgyfelvételi díjak, és az esetleges egyéb tételek befizetését, ugyanis a rendszer leállásával befizetéseket sem fognak tudni eszközölni, gyűjtőszámlára történő utalásokat se indítsanak!

Kérem, hogy a fentiek figyelembevételével ne hagyják az utolsó napokra a beiratkozást, tárgyfelvételt, gyűjtőszámlára történő utalásokat és a kiírt tételek beteljesítését! Felhívom a szíves figyelmüket, hogy a 2019. febr. 6., (szerda) 14 óra után gyűjtőszámlára történő utalások nem fognak megjelenni 2019. febr. 8-án, pénteken a Neptun rendszerben!

A Miskolci Egyetem Hallgatói Központja a szokásos rend szerint lesz nyitva, a leállás a febr. 8-ai, ügyfélfogadási időt nem érinti, azonban előre kívánom jelezni, hogy a hétfő (02.11.) délelőtti ügyfélfogadás során még lehetnek a Neptun rendszerhez kapcsolódó fennakadások, elképzelhető, hogy lesznek olyan kérések, amelyeknek nem fogunk tudni eleget tenni. Kérjük, hogy ügyeik intézésénél ezeket vegyék figyelembe.

Üdvözlettel:
Ligetvári Éva
igazgató
Hallgatói Központ